پروپوزال طراحي و استقرار مدل جامع نگهداشت سازمان با رويكرد افزايش تعهد سازماني

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پروپوزال پیشنهادی(RFP) طراحي و استقرار مدل جامع نگهداشت سازمان با رويكرد افزايش تعهد سازماني، بهمراه فهرست منابع مورد استفاده، فازبندی مراحل اجرای تحقیق و تخمین هزینه های مربوطه، در قالب فایل word و در حجم 21 صفحه.

بخشی از متن:
ضرورت اجراي طرح:  مديران منابع انساني در ايران با دو چالش در استخدام و نگهداشت نيروي انساني مواجه هستند: كمبود افراد مناسب، بويژه در موقعيت هاي مديريتي و ميزان بالاي جابجايي نيروي انساني. اين مشكلات ناشي از عدم وجود پروسة مناسب در تعريف شغل و افراد مناسب براي آن مي باشند. همچنين عدم آگاهي از مشوق هاي مناسب براي كارمندان در سازمان مي تواند منجر به بروز اين مشكلات گردد.

با شناسايي فرهنگ سازماني و مؤلفه هاي آن مي توان در زمينه طراحي بهينه و اثربخش سيستم پاداش و ارزيابي عملكرد اقدام نمود. اجراي مناسب اين سيستم ها باعث افزايش رضايت شغلي و بهبود بهره وري كلي سازمان و در نتيجه افزايش تعهد سازماني كاركنان مي گردد.

امروزه با توجه هزينه هاي گزافي كه به علت عدم توجه به مباحث حفظ و نگهداشت منابع انساني متوجه سازماني مي گردد- كه در بخش قبل به برخي از آنها اشاره گرديد-  لزوم توجه و دقت به مديريت بهينه اين بخش بيش از پيش آشكار شده است. همچنين از آنجا كه مدل تعالي سازماني (EFQM) مدلي جامع مي باشد كه امروزه در سراسر جهان با اقبال عمومي سازمانها مواجه است و نتايج درخشاني از خود به جاي گذاشته است، در اين تحقيق سعي بر آن است با نگاهي بر رويكرد EFQM و با توجه به شاخص هاي سازمان مورد بررسي، مدلي مناسب به منظور نگهداشت سازمان در جهت افزايش تعهد سازماني كاركنان طراحي و استقرار يابد.

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 18933 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:859 کیلوبایت

 قیمت: 70,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و پژوهشگران رشته های مدیریت، مهندسی صنایع و MBA


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش