پروپوزال تحليل ارتباط مدل تعالی EFQM و کارت امتيازی متوازن BSC

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پروپوزال پایان نامه رشته مدیریت با موضوع تحليل ارتباط مدل تعالی EFQM و کارت امتيازی متوازن BSC، در قالب فایل word و در حجم 21 صفحه، به همراه فهرست منابع و مآخذ.

نکته: این فایل حاوی فصل اول (کلیات تحقیق) و فصل سوم (روش تحقیق) و فهرست منابع پایان نامه ای با همین موضوع می باشد که می تواند در تدوین پروپوزال و یا پروژه درس روش تحقیق مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
مايكل دل كه در سال 1998 ميلادي به عنوان مدير نمونه‌ي سال انتخاب گرديد معتقد است، مهم‌ترين عامل در موفقيت شركت، توجه به تغييرات محيط، رويدادهاي احتمالي، ريسك‌ها و مشكلات كسب و كار و داشتن برنامه‌ي مدون(استراتژيك) براي يافتن راه‌هاي كاراتر بوده است.
توسعه دهندگان کارت امتیازي متوازن ادعا دارند که این متدولوژي می تواند فاصله بین توسعه استراتژي و تحقق آن را پر نماید .( Ahn , 2001)  بنابراین بی سبب نیست که سیستم هاي مدیریتی مانند کارت امتیازي متوازن ( BSC ) روز به روز با اقبال بیشتري از طرف سازمان ها روبه رو می شود ،
به طوریکه تحقیقات نشان می دهد حدود 70 درصد شرکت هاي آمریکایی از کارت امتیازي متوازن     ( BSC ) بهره برده اند یا در صدد استفاده از آن هستند( Management Encyclopedia ).
تحقیقات آکادمیک نیز اهمیت این موضوع را نشان می دهد به طوریکه تحقیقات زیادي در زمینه کارت امتیازي متوازن انجام شده است تا آنجا که فقط پدید آورندگان کارت امتیازي متوازن تا سال2005  به انتشار6  مقاله در مجله بازنگري کسب و کار هاروارد ( به غیر از مقالاتی که در سایر مجلات به چاپ رسانده اند ) در زمینه کارت امتیازي متوازن پرداخته اند آنها  همچنین 3 کتاب در این زمینه توسط انتشارات دانشگاه هاروارد در سال هاي 1996 ، 2001 ، 2004 به چاپ رسانده اند.  
از طرف دیگر مدل تعالی سازمان EFQM که با تکیه بر اصول TQM و فرهنگ بهبود مستمر در سازمان ایجاد شده است در نگاه خود به عملکرد سازمان تمام ذينفعان را مد نظر قرار داده است .
در بیان اهمیت تحقیق در مورد این مدل همین بس که هزاران شرکت در بخش عمومی و خصوصی ، مدل تعالی EFQM را در فرآیند مدیریت خود به کار برده اند و این مدل مبناي جایزه ملی کیفیت بسیاري از کشور هاي جهان از جمله ایران است.
یکی از موضوعاتی که در ادبیات بر روي آن کم کار شده و یک خلاء تحقیقاتی در آن احساس میشود همراستاسازي و یکپارچه سازي این دو مدل است ،( Kanji , 2002 ; Ahn , 2001 )  ، به  طوریکه بتوان از نقاط قوت دو مدل براي پوشش نقاطی که در آنها کمتر قوي هستند استفاده نمود . در همین راستا ، موضوع دیگري که در این تحقیق گنجانده شده ارائه روشی است که با آن بتوان این دو مدل را همراستا نمود.

فهرست مطالب:
فصل اول: آشنايي با موضوع تحقيق
1-1- مقدمه
1-2- عنوان تحقيق
1-3- هدف تحقيق
1-4- ضرورت انجام تحقيق
1-5- روش تحقيق
1-6- قلمرو تحقيق
1-7- محدوديتها و مشکلات تحقيق
1-8- واژگان تحقيق
1-9- روش گردآوري و تجزيه و تحليل اطلاعات
1-10- طول مدت اجراي تحقيق
فصل سوم: روش تحقيق
3-1- مقدمه
3-2- روش تحقيق
3-3- دامنه تحقيق
3-3-1- سطح تحليل
3-3-2- محور اصلي تحليل
3-3-3- واحد تحليل
3-4- روش گردآوري اطلاعات
3-5- ابزار هاي گردآوري اطلاعات
3-6- پايايي و روايي پرسش نامه
3-6-1- روايي
3-6-1- پايايي
3-7- جامعه آماري ، روش نمونه گيري و حجم نمونه
3-8- روش هاي آماري مورد استفاده
5-4- فهرست منابع 
5-4-1- فهرست منابع فارسي
5-4-1- فهرست منابع انگليسي
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 19836 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:100 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فصل اول (کلیات تحقیق)
    فصل سوم (روش تحقیق)
    فهرست منابع