پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: پاورپوینت نقش مديريت خريد و تداركات در يك سازمان بازرگاني و توليدي(فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 27 اسلاید
دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)کتاب سیستمهای "خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب با عنوان " نقش مديريت خريد و تداركات در يك سازمان بازرگاني و توليدي" می باشد که در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
اهميت خريد در سازمانها
سودآوري سازمان
اهداف بخش خريد
اهم اهداف بخش خريد
پنج اصل مورد توجه در خريد عاقلانه و رقابتي
منبع مناسب براي خريد
ارتباط بخش خريد با ساير بخشهاي سازمان
اطلاعات مرتبط با بخش خريد
اهم اطلاعاتي كه از بيرون از سازمان به بخش خريد مي‌رسد
اهم اطلاعاتي كه از بخشهاي درون‌سازمان به بخش خريد مي‌رسد
اهم اطلاعاتي كه از بخش خريد به ساير بخشهاي سازمان ارائه مي‌شود
ارتباط بخشهای مختلف سازمان با بخش خريد
وظايف بخش خريد
مراحل كلي خريد
گامهاي اصلي در فرايند خريد خارجي
تعيين سياستهاي خريد در خصوص اخذ قيمت و توافق
انواع سيستمهاي خريد
خريدهاي برنامه ريزي شده و خريدهاي اضطراري
خريدهاي متمركز و غير متمركز
خريهاي جزئي ، خريدهاي متوسط و خريدهاي عمده
نقشها و وظايف بخش خريد و تداركات
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 17543 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:530 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: پاورپوینت نقش مديريت خريد و تداركات در يك سازمان بازرگاني و توليدي(فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 27 اسلاید
    دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)کتاب سیستمهای "خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب با عنوان " نقش مديريت خريد و تداركات در يك سازمان بازرگاني و توليدي" می باشد که در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
    اهميت خريد در سازمانها
    سودآوري سازمان
    اهداف بخش خريد
    اهم اهداف بخش خريد
    پنج اصل مورد توجه در خريد عاقلانه و رقابتي
    منبع مناسب براي خريد
    ارتباط بخش خريد با ساير بخشهاي سازمان
    اطلاعات مرتبط با بخش خريد
    اهم اطلاعاتي كه از بيرون از سازمان به بخش خريد مي‌رسد
    اهم اطلاعاتي كه از بخشهاي درون‌سازمان به بخش خريد مي‌رسد
    اهم اطلاعاتي كه از بخش خريد به ساير بخشهاي سازمان ارائه مي‌شود
    ارتباط بخشهای مختلف سازمان با بخش خريد
    وظايف بخش خريد
    مراحل كلي خريد
    گامهاي اصلي در فرايند خريد خارجي
    تعيين سياستهاي خريد در خصوص اخذ قيمت و توافق
    انواع سيستمهاي خريد
    خريدهاي برنامه ريزي شده و خريدهاي اضطراري
    خريدهاي متمركز و غير متمركز
    خريهاي جزئي ، خريدهاي متوسط و خريدهاي عمده
    نقشها و وظايف بخش خريد و تداركات
    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: پاورپوینت نقش مديريت خريد و تداركات در يك سازمان بازرگاني و توليدي(فصل دوم کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 27 اسلاید
    دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)کتاب سیستمهای "خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب با عنوان " نقش مديريت خريد و تداركات در يك سازمان بازرگاني و توليدي" می باشد که در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
    اهميت خريد در سازمانها
    سودآوري سازمان
    اهداف بخش خريد
    اهم اهداف بخش خريد
    پنج اصل مورد توجه در خريد عاقلانه و رقابتي
    منبع مناسب براي خريد
    ارتباط بخش خريد با ساير بخشهاي سازمان
    اطلاعات مرتبط با بخش خريد
    اهم اطلاعاتي كه از بيرون از سازمان به بخش خريد مي‌رسد
    اهم اطلاعاتي كه از بخشهاي درون‌سازمان به بخش خريد مي‌رسد
    اهم اطلاعاتي كه از بخش خريد به ساير بخشهاي سازمان ارائه مي‌شود
    ارتباط بخشهای مختلف سازمان با بخش خريد
    وظايف بخش خريد
    مراحل كلي خريد
    گامهاي اصلي در فرايند خريد خارجي
    تعيين سياستهاي خريد در خصوص اخذ قيمت و توافق
    انواع سيستمهاي خريد
    خريدهاي برنامه ريزي شده و خريدهاي اضطراري
    خريدهاي متمركز و غير متمركز
    خريهاي جزئي ، خريدهاي متوسط و خريدهاي عمده
    نقشها و وظايف بخش خريد و تداركات
    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.