پرسشنامه بررسی تاثیر برند بر سهم بازار شرکت های بیمه

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پرسشنامه بررسی تاثیر برند بر سهم بازار شرکت های بیمه شخص ثالث، در قالب فایل word.

پرسشنامه حاضر مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان " بررسی تاثیر برند بر سهم بازار شرکت های بیمه شخص ثالث بیمه معلم " می باشد. این پرسشنامه شامل 24 سوال می باشد و 4 معیار را می سنجد.

معیارهای مورد سنجش عبارتند از:
کیفیت ادراک شده از برند
وفاداری به برند
آگاهی از برند
تداعیات سازمانی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 18857 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:22 کیلوبایت

 قیمت: 20,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش