پرسشنامه بازاریابی خط مشی عمومی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پرسشنامه بازاریابی خط مشی عمومی، در قالب فایل word، در حجم 6 صفحه همراه با توضیحات کامل.

پرسشنامه حاضر برای شناسایی سازوکارها، شاخصه های مرتبط با ساز و کارها و  ابزارهای بازاریابی خط مشی عمومی طراحی شده، که دولت ایران ممکن است جهت بازاریابی خط مشی ها از آنها استفاده کند. خواهشمند است میزان اهمیت هر یک از سازوکارها و ابزارهایی که خط مشی گذاران می توانند جهت بازاریابی خط مشی های عمومی از آنها را مورد استفاده قرار دهند را مشخص فرمایید و مواردی که قید نشده ولی حضرتعالی لازم می دانید مرقوم فرمایید.

تعریف بازاریابی خط مشی های عمومی: بازاریابی خط مشی عمومی، راهبرد دولت برای استفاده از مفاهیم و روشهای بازاریابی است تا شهروندان خط مشی های عمومی را درک و قبول کنند.

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد.

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 18712 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:166 کیلوبایت

 قیمت: 26,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای پژوهشگران


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش