پرسشنامه سنجش میزان کارآفرینی از منظر نهج البلاغه (مَکمَن)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پرسشنامه سنجش میزان کارآفرینی از منظر نهج البلاغه (مَکمَن)،  در قالب pdf و در 6 صفحه شامل 20 سئوال برگرفته از 41 آموزه کتاب ارزشمند نهج البلاغه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری و منبع مورد استفاده.

شخصی که قصد دارد اقدام کارآفرینانه انجام دهد و نیت کارآفرینی خود را به منصه ظهور برساند باید صاحب مهارتها و ویژگیهای شخصیتی ویژه ای باشد. به منظور برآورد میزان تطبیق مهارتها و ویژگیهای شخص با آنچه برای فرآیند کارآفرینی لازم است تست ها و پرسشنامه های متعددی تدوین و در دسترس قرار دارد. بسیاری از این تستها و پرسشنامه ها بر اساس فرهنگ و ویژگیهای غیر ایرانی و غیر اسلامی تدوین شده اند. در بررسی های انجام شده جای یک میزان برآورد مهارتها و ویژگیهای کارآفرینی مطابق با تعالیم اسلامی ایرانی در حوزه کارآفرینی کشور خالی بود.

این اثر قصد دارد این نیاز را برآورد نماید و در این راستا اقدام به تهیه پرسشنامه برآورد مهارتها و ویژگیهای کارآفرینی بر اساس تعالیم و آموزه های نهج البلاغه شده است.
این پرسشنامه کاملا بر اساس تعالیم و آموزه های حضرت امیرالمومنین علی (ع) و از کتاب ارزشمند ایشان نهج البلاغه جمع آوری و تدوین شده است.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 18165 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:731 کیلوبایت

 قیمت: 21,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای پژوهشگران


  • محتوای فایل دانلودی:
    این محصول یک فایل pdf است.