پاورپوینت کیفیت خدمات

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع کیفیت خدمات ،
در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


بخشی از متن پاورپوینت:
اهمیت موضوع:
امروزه با گسترش روز افزون صنایع خدماتی، کیفیت خدمات به مسئله مهمی براي سازمانها تبدیل شده است و از جمله عوامل مهم برای موفقیت سازمانها محسوب می شود. تمايل به كيفيت خدمات نقش مهمي در صنايع خدماتي نظير خدمات بيمه اي، بانكي وحمل ونقل و...ايفا ميكند.چرا كه كيفيت خدمات براي دستيابي به رضايت مشتريان وبه دنبال آن، بقا و سودآوري سازمان امري حياتي به شمار مي رود.

تعریف خدمات :
خدمت عبارت از فعالیتی جانبی است که با هدف بهبود و ارتقای محصول اصلی انجام می‌گیرد. اجرای خدمت لزوما نامحسوس است و معمولا مالکیت هیچ‌ یک از عوامل تولید را به‌ دنبال ندارد.
امروزه مفهوم خدمت به مشتریان، شامل تعاریف جدیدی است؛ چراکه ارائه خدمات فقط به بخش کوچکی در ساختمان مرکزی شرکت اختصاص ندارد؛ بلکه کل سازمان از مدیران عالی تا کارکنان عادی، همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان موجود و بالقوه نقشی برعهده دارند. براساس این نگرش، خدمت به مشتریان، شامل کلیه اموری است که شرکت به‌منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از خدماتی که خریداری کرده‌اند، انجام می‌دهد.
هر چیزی که اضافه بر خدمت هسته‌ای، عرضه و موجب تفکیک آن از خدمات رقبا می‌شود، خدمت به مشتریان محسوب می شود.
و . . .


فهرست مطالب:
اهمیت موضوع
تعریف خدمات
ویژگی‌های خدمات
چگونگي شکل گيري مدل
جايگاه مدل در مدل هاي سنجش رضايت مندي مشتري
مدل کيفيت خدمت (روش سروکوال )
مدل وب كوال
ابعاد وب کوال
الگوي مفهومي بهبود كيفيت خدمات اطلاع رساني وب‌گاه‌ها
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 18449 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:1,663 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش.