انواع سد و سرریز

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران
نام فایل : انواع سد و سرریز فرمت فایل، PPT تعداد صفحه : 34 صفحه


بخشی از متن فایل:
سدهای خاکی مصالحشان را از همان منطقه احداث و یا نواحی نزدیک تأمین می کنند ، و اصولاً دارای هسته رسی می باشند . رس بر اثر تماس با آب مانع نفوذ و انتقال آب و رطوبت می گردد و مانند نوعی عایق رطوبتی عمل می کند . اگر عمده مصالح تشکیل دهنده سد خاکی یکسان باشند ، سد را همگن می گویند و در غیر اینصورت ناهمگن. اگر کل سد خاکی از رس باشد سد خاکی همگن است ، اما اگر هسته مرکزی سد رس باشد و دور هسته مرکزی را با سنگهای دانه درشت پر کرده باشند ، سد غیر همگن محسوب می شود. از نظر تحلیل و آنالیز این نوع سدها بسیار حساس می باشند و در عین حال از نظر اجرا و پیاده سازی ساده تر می باشند.اجرای این سد در رودخانه های عریض ساده تر است. مصالح این سد اعم از ریز دانه و درشت دانه بایستی در دسترس باشد. این سدها برای زمینهایی نامناسب از نظر مقاومت مناسب ترین نوع سد می باشند.
در این فایل به فرمت پاورپوینت ، به بررسی انواع سدها و سرریزها و مصالح مورد نیاز و در پایان به معرفی پدیده کاویتاسیون پرداخته شده است.


فهرست مطالب:

-انواع سد ها
-گروه های فنی و اجرا
-آببند در سد ها
-آسترها و پوشش ها
-سرریز در سد های خاکی
-سرریز
-انواع سرریزها
-پدیده کاویتاسیون

با سپاس

دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 22429 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:3,202 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فایل به فرمت پاورپوینت و قابل ویرایش می باشد

  • محتوای فایل دانلودی:
    در این فایل به فرمت پاورپوینت ، به بررسی انواع سدها و سرریزها و مصالح مورد نیاز و در پایان به معرفی پدیده کاویتاسیون پرداخته شده است.

  • گالری تصاویر :