مبانی نظری و پیشینه بانکداری الکترونیکی

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
توضیحات:
مبانی نظری تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی ، در قالب فایل word و در 50 صفحه.

بخشی از متن:
بانكداري‌ الكترونيك‌ به طور كلي ‌انواع‌ كانال‌هاي‌ ارتباطي‌ ميان‌ بانك‌ و مشتري‌ حقيقي‌ و حقوقي را شامل مي گردد. برخي‌ از اين سرويس‌ها عبارتند از‌:
1- بانكداري‌ مبتني‌ بر وب‌ و اينترنت‌2- بانكداري‌ مبتني‌ بر فناوري‌ تلفن‌هاي‌ همراه‌ 3- بانكداري‌ مبتني‌ بر تلفن‌ 4- بانكداري‌ كيوسكي‌ 5- بانكداري‌ به‌ كمك‌ فكس‌ 6- پيام‌ كوتاه‌ 7- بانكداري‌ مبتني‌ بر دستگاه‌ خودپرداز‌ 8 - بانكداري‌ مبتني‌ بر كارت‌هاي‌ هوشمند و.
از نتايج و دستاوردهاي اساسي اينترنت و IT بانكداري الكترونيك است و براهميت آن به دليل افزايش روزافزون تعامل اقتصادي كشورها با يكديگر روز بروز افزوده مي‌شود و همچنين بر مبناي تمايل بشر به راهكارهاي ساده¬تر، در انجام كارهاي مالي و اقتصادي نيز نيازمند بازنگري و نوآوري به¬علاوه تسهيل در بروكراسي نظام بانكي مي-باشيم(سیدجوادین،1386: 19).
پس از پيدايش IT، نخستين ساختاري كه به دستاوردهاي شبكه و اينترنت پي برد سيستم بانكي بود. سيستمهاي بانكي از اين ابزار به عنوان عاملي جهت ايجاد يكپارچگي و افزايش دامنه فعاليت استفاده نمودند اين عوامل مقدمه تكريم واقعي ارباب رجوع مي باشند. عوامل بسيار اساسي استفاده سيستم-هاي بانكي از بانكداري الكترونيك، افزايش ضريب امنيت در تبادلات مالي و به صفر رساندن هزينه سنگين اين نقل و انتقالات مي باشد(پژوهشكده پولي و بانكي ؛ 1382).
البته بايد به اين نكته توجه نمود كه بانكداري الكترونيك موضوعي نيست كه كه به¬توان سليقه‌اي با آن برخورد نمود بلكه اجبار قرن 21 به تمام كشورهايي است كه خواهان تعامل با دنياي پيشرفته امروز و رشد اقتصادي مي باشند(نيازي،1387: 25).

فهرست مطالب:
2-1.مقدمه
2-2. اهمیت و ضرورت پژوهش
2- 3.پیشینه
2-3-1.مطالعات داخلی
2-3-2.مطالعات خارجی.
2-4. مبانی نظری
2-5.تاثیر مهارت هاي PC بر كيفيت سرويس وب
2-6.تاثیر ريسك درك شده بر كيفيت سرويس وب.
2-7.تاثیر محتويات وب سايت بر كيفيت سرويس وب
2-8.تاثیر سهولت خدمات بر كيفيت سرويس وب
2-9.تاثیر كيفيت خدمات وب بر رضايت مشتري
2-10.تاثیر كيفيت خدمات وب بر تمايلات رفتاري
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 19595 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:122 کیلوبایت

 قیمت: 31,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل Word