فایل لایه باز تقویم طرح کودک 1398

دسته بندي : وب و برنامه نویسی » فتوشاپ
توضیحات:
فایل لایه باز تقویم طرح کودک 1398، طراحی شده با فتوشاپ.

نرم افزار : فتوشاپ
نوع فایل : PSD
رزولیشن : ۳۰۰
مد : CMYK
لایه باز : بله
قابلیت چاپ: دارد
ابعاد : A3 – قابلیت تغییر سایز را دارد 
کاملا لایه باز و قابلیت تغییر در تمام بخش ها 
نسخه : مطابق با آخرین نسخه موسسه ژئوفیزیک

پیش از چاپ نهایی اطلاعات درج شده در تقویم ۹۸ اعم از روزهای شمسی، قمری، میلادی یا پانویس‌‌ها و مناسبت‌ها را با تقویم استخراجی مؤسسه ژئوفیزیک تطابق داده و پس از حصول اطمینان از درستی آن، نسبت به چاپ اقدام نمائید.

فایل لایه‌باز تقویم ۱۳۹۸ پیش‌ رو بر اساس آخرین نسخه استخراجی مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران طراحی شده است و اطلاعات مندرج در آن با ویرایش چندین باره و با دقت درست‌نویسی و اصلاح شده‌اند.

اخطار : این تقویم تنظیم شده مطابق با مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران می باشد.این تقویم تا این لحظه تقویم رسمی کشور می باشد. اما با توجه به تغییرات تقویم هجری قمری ، ممکن است مناسبت هایی که بر اساس آن تقویم است ؛ مانند برخی مناسبت ها بر اساس تقویم هجری شمسی جا به جا شود و یا تعطیلی بر اساس قانون مجلس کم یا زیاد شود.

لازم به ذکر است که شما خریدار طرح تقویم های این مجموعه می باشید و هیچ گونه هزینه ای بابت جدول مندرج در طرح ها پرداخت نمی کنید لذا مجموعه فرافایل در صورت هر گونه ایراد در جدول ها هیچ گونه مسولیتی ندارد.
دسته بندی: وب و برنامه نویسی » فتوشاپ

تعداد مشاهده: 24220 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: Psd

حجم فایل:28,852 کیلوبایت

 قیمت: 23,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید. لطفا پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده فایل را با نرم افزار فتوشاپ باز نمایید


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل Psd